arrow_back Back to overview

Essensor bij Eurosense 2024 in Dublin

Van 8 september tot 11 september zullen onze collega’s Wim, Alard and Akshay Essensor vertegenwoordigen bij Eurosense2024. Eurosense is een internationaal event dat zowel academische en industriële onderzoekers vanuit de hele wereld samenbrengt op het gebied van sensorische en consumentenwetenschap. Dit evenement biedt Essensor de kans om hun nieuwe sensorische methodologie te delen. Dit is dus een geweldige kans om onze kennis te delen, we share our knowledge!

Eurosense is een tweejaarlijks event voor deelnemers vanuit verschillende sectoren vanuit de voedselbranche zoals de voedsel- en drankenindustrie, cosmetica en andere consumentengoederen. Belangrijke thema’s die tijdens het evenement aanbod komen zijn: Sensorische analyse: hoe consumentenproducten waarnemen via hun zintuigen, Consumentenwetenschap: het begrijpen van voorkeuren, gedragingen en trends, Innovaties in sensorische methoden: nieuwe technieken en tools voor sensorische testen en onderzoek en Multi sensorisch onderzoek: het onderzoeken van hoe verschillende zintuigelijke prikkels de besluitvorming van consumenten beïnvloeden.

Eurosense is een belangrijk evenement voor Essensor omdat het ons de mogelijkheid geeft om de nieuwste onderzoeken en toepassingen te bespreken die relevant zijn voor de markt. Ook kunnen we hier onze kennis verbreden en ons netwerk vergroten en het aangaan van samenwerkingen. Het thema van Eurosense dit jaar is ‘A sense of Global Culture’. Hoe een geglobaliseerde wereld de toekomst van sensorische en consumenten wetenschap zal vormgeven. Bedrijven vanuit de hele wereld komen bij Eurosense bij een wat dit jaar in Dublin wordt gehouden.

Akshay Soeklhal heeft een onderzoek gehouden bij Essensor over ‘building on the ideal profile method to create forward looking benchmarks’.


Related posts