arrow_back Terug naar Solutions Consumer research

Value Plus

Met onze value plus propositie krijgt u niet alleen dieper inzicht in de prestaties van uw product(en), maar heeft u ook meer mogelijkheden om concepten en verpakkingen te bevragen. Bij deze methode kunt u uw product(en) zowel onderling als met de concurrentie vergelijken. De vragen naar de producteigenschappen geven inzicht in de attributen die geoptimaliseerd kunnen worden.

local_offer Aantal producten > 2
location_on Klantprofiel Gebruikers van het product, frequentie in overleg, leeftijd 18 - 70 jaar, 30% man 70% vrouw
people_outline Aantal deelnemers Minimaal N=60
location_on Type vragen 6/7 acceptatievragen, 5-10 JAR (just about right) vragen, koopintentie, bijsmaak, 2 open vragen
people_outline Resultaten Acceptatie van product ten opzichte van concurrentie, frequentie verdeling JAR (just about right), penalty analyse

Indien u een meer gedetailleerd advies zoekt hoe u uw producten kunt verbeteren, dan adviseren wij de Ideal Profile Methode.

Wil je hier meer over weten?

Neem contact op met Jan Willem

Clients