arrow_back Terug naar Solutions
Consumer research
Value Plus
Met onze value plus propositie krijgt u niet alleen dieper inzicht in de prestaties van uw product(en), maar heeft u ook meer mogelijkheden om concepten en verpakkingen te bevragen. Bij deze methode kunt u uw product(en) zowel onderling als met de concurrentie vergelijken. De vragen naar de producteigenschappen geven inzicht in de attributen die geoptimaliseerd kunnen worden.
local_offer | Aantal producten > 2 |
---|---|
location_on | Klantprofiel Gebruikers van het product, frequentie in overleg, leeftijd 18 - 70 jaar, 30% man 70% vrouw |
people_outline | Aantal deelnemers Minimaal N=60 |
location_on | Type vragen 6/7 acceptatievragen, 5-10 JAR (just about right) vragen, koopintentie, bijsmaak, 2 open vragen |
---|---|
people_outline | Resultaten Acceptatie van product ten opzichte van concurrentie, frequentie verdeling JAR (just about right), penalty analyse |
Indien u een meer gedetailleerd advies zoekt hoe u uw producten kunt verbeteren, dan adviseren wij de Ideal Profile Methode.